Tuesday, August 22, 2006

Trecut

Cum in baru' etern se baga o gramada de melodii relativ triste, in acele momente tind sa stau pe ganduri si sa ma gandesc la trecutul meu. Ce diferente acum 10 ani. Cand inca eram mic, nu conta ce muzica asculti, nu conta cum te imbracai, nu conta la ce te uitai la TV. Bateam mingea toata ziulica, meream si ne cheltuiam banii de bomboane la jocuri mecanice, faceam turnee in toata regula cu ajutorul jocurilor rulate pe consolele Sega pe care le cumparau ai tai din piata numa sa nu-i mai pisezi la cap, jucam tot felu de jocuri tampitele printre blocuri, sunam la taxiuri si faceam tot felu' de comenzi caraghioase, ne durea-n cot de ziua de maine, de ieri, de fete(huge enemies back then). Tin minte cum urcam in dudu din fata blocului numa ca sa prindem omizi si sa le aruncam in geamuri la oameni, cum urcam pe cladiri din imediata vecinatate, eram plin de rani de la fotbal dar nu imi pasa, nu-mi pasa ce freza aveam, cu o injuratura ii supuneai pe toti.

Ce zile. In ultima luna mi-am intalnit mai multi fosti colegi de joaca. Toti au devenit genu' de oameni pe care ii dispretuiesc. Cocalari, lanturi, imbracaminte de prost gust, freze de toata jena, vocabular de mahala. Am avut un sentiment profund de tristete. Oare daca nu ma mutam de acolo, ajungeam si eu ca ei ?

No comments: