Friday, August 25, 2006

Bere si tobe

Am avut parte de doua zile in care abia daca am dat pe acasa. Ieri am fost cu cookie si cu o prietena comuna sa caute cadou pentru prietena lui, ca maju' ei era la doar 24 de ore distanta(happy b-day again :) ). Un lucru ii cert. We suck at shopping. In loc sa analizam in mod serios diferite obiecte, radeam de ele. Ne-am jucat cu nervii vanzatoarelor, ne-am prapadit de ras cand una a inceput sa vorbeasca de parca ar avea 5 "va place aceeest catzieeelussss ?". Plus ca era cat granita SUA - Canada. Am ars gazu' degeaba in oras pana la urma. Ma rog, cookie a gasit marele cadou si ne-am intalnit cu o fosta chelnerita din barul etern. She's really cool. Terminase liceu unde-s eu acuma si surpriza, ma tinea minte !(ma rog, eram coleg cu o prietena de a ei). Am mai stat cu ea la discutii in timp ce cookie se invartea dupa cadou. Dupa lupta pentru cadou, ne-am racorit in baru' etern, ca deh, nicaieri ca acasa. Seara am revenit in baru' etern(intre timp alte 'nspe mii de drumuri) si am prins marea sarbatoare stelista. Ce pot sa spun .. bravo lor, dar suporterii s-au comportat ca ultimele maimute(asta ca sa nu mai mentionez ca regulile de circulatie nu mai existau). Politia romana a dovedit din nou ca stie matematica. Perfect example. La vreo 100 de oameni, au trimis o duba cu 5 curcani. Mare lucru n-au rezolvat, avand in vedere ca suporterii aveau si portavoce si alte minunatii.

Azi in schimb a fost all kewl. Surpriza mare pe mine azi cand am aflat ca profu' meu de tobe va sustine un spectacol in baru' etern. M-am teleportat pana acasa sa-mi reincarc bateriile pentru camera dupa care am aparut inapoi in baru' etern. A fost un jam session din cate spuneau ei si partea proasta a fost ca profu' a tras la masea. Mult. Si n-a mai cantat. Dar per total, great show. Facut poze + filme dar momentan astept un hard ca sa pot sa descarc pozele(>_<).

No comments: