Sunday, August 20, 2006

Puff-Puff

Ziua de ieri a fost oarecum interesanta. Am dormit mare parte din zi pana m-o sunat cookie sa merem la cafea(care ulterior a devenit bere). Inainte sa istorisesc restu' zilei, tre sa mentionez ceva: cookie, FA HARDU ALA ! I NEED SPACE ! (tarfa mica ce esti)

Asa. O caldura ucigatoare, cel putin 30 de grade. O bere a prins bine, mi-am continuat antrenamentu sa devin portar la hochei(am o obsesie, stiu) si am fredonat cu mare placere melodiile bagate. A venit si prietena lu' cookie, am mai povestit tot felu' de intamplari(ea a patit mult mai multe ca noi). Ea mergea in seara aia la ceva chef dat de prietenele ei si ne-a chemat si pe noi. Cookie nu putea si eu .. pai eu nu prea cunosteam lumea acolo(adica na, 2 persoane). Pana la urma m-am dus, ca deh, n-aveam nimic de pierdut. Primele 5 minute au fost relativ ciudate, pentru ca eram singuru tip de acolo(cand am plecat au venit 2 :| ). Ce lume diferita. Daca atunci cand dadeam chefuri pe la Marele Chitarist sau Iliescu, la noi se auzeau numa ragaituri, injuraturi si palmi date peste ceafa, ele vorbeau, cantau and stuff. Si inca de ce echipamente dispuneau fetele. Laptop, 2 bonguri de iti pica fata, piscina. Am fumat si eu ceva tutun cu aroma de cirese parca. Daca toata lumea tusea, numa eu n-aveam nimic. De aici pot sa trag 2 concluzii:

1) mi-am pierdut plamanii
2) ele nu fumau

Dar cum unele chiar fumau, cred ca prima optiune se apropie de adevar. Per total a fost nice, oricum n-am stat mult ca na, nici nu o cunosteam pe gazda. Astept cafeaua de azi :D (daca si asta se transforma in bere ..)

PS: Auzi cookie ... HARDU

No comments: