Monday, August 14, 2006

Mix

Mare tam-tam cu dosarele astea. A fost luata in vizor miss Musca, cica dadea raportu la Securitate despre niste greci rupti in cur, cadre didactice si mai stiu eu ce nimicuri. Si pe ea o vorbeau altii pe la spate. Sa fim seriosi. Aia se numeste informare ? Ce pana mea poate fi atata de interesant despre ce pareri aveau niste grecotei ? Inteleg daca dadea in gat ceva intelectual ascuns prin beci de frica regimului. Ce ma distreaza e ca Musca ia tot cacatu si locotenentii care se ocupau de dosar stau bine mersi pe hamac la tara, se scobesc in fund si isi rad in barba. Bun, n-a fost frumos din partea ei ca a ascuns acest mic detaliu da' ea ii un caz aproape neinsemnat. De mai marii Voiculescu, Nastase si Iliescu ce se aude ? Unde-s dosarele lor ? Voiculescu din cate am inteles ca juca sub pseudonimu "Felix". Iliescu a demonstrat ca a ramas acelasi comunist. Ce parere are el:

"Senatorul PSD Ion Iliescu a criticat dur desecretizarea dosarelor, considerand ca aceasta operatiune reabiliteaza fosta Securitate si desecretizeaza oameni politici."

Aha, da' daca nu mai exista securitatea, care e problema descretizarii ? Ai ceva de ascuns ?

"
Nu trebuie sa ne apucam sa aruncam pe piata lucruri care sunt menite a produce dezbinare."

Da' parca voi erati curati. Sau ai futut nevasta unui preten si a ajuns in dosar ?
Aceeasi mentalitate, secol diferit. Intr-un fel imi pare rau de Musca, avand in vedere ca sunt altii cu dosare muuuuult mai grase. Acuma toti o dau din colt in colt cand vine vorba de publicarea dosarelor. Meritati, avand in vedere ce averi v-ati creat pe spatele prostimii. Sa va infunde presa din partea mea. Mai mult nu meritati.


De ajuns cu tembelii astia. A fost ziua lu' cookie(happy b-day bai muica), asa ca am mers sa tragem la masea. 5 beri si 2 tequila si mi s-a ars benzina(ce pana mea, am slabit 14 kg fata de zilele cand beam ca spartu). Muzica a fost 80% buna, am prins CCR - Have You Ever Seen The Rain ?, DB Boulevard - Point of View si alte melodii miez. Am mai socializat cu chelneritele, dormit pe canapea, borat p'afara. N-am mai fost ranga de cand am terminat scoala(era nevoie si atunci de o mica bauta). Oricum, o seara reusita. Mi-am ras si faimoasa barba de taliban, nu din proprie initiativa, ci din cauza ca am fost santajat. Poate zilele viitoare plecam intr-un mini trip la Timisoara, dar asta ramane de vazut. Cookie are acuma pretena(mare bulan pe el, a cunoscut-o chiar de ziua lui :D). The rest of us, singles as always de un timp incoace.

1 comment:

Anonymous said...

da... ziua mea...
da..acum am prietena...dar.. oricum... ma multumeam si fara....cu cei mai buni prieteni la masa...nu simti lipsa unei prietene...din pacate....nu am putut face chestia asta mai repede ca sa ia si Mihai parte la tot tam-tam`ul... :( asta este...poate la anu ... take care my hairy friend :P