Thursday, August 10, 2006

Away

A fost o zi trista. Ultima seara petrecuta in compania unui prieten foarte bun. Stiam deja de demult ca va pleca in State la facultate, dar tot timpul incercam sa uit acest detaliu. Mi se parea ca ziua cand el va pleca e departe. Tare departe. Dar ce inselator poate fi timpul. Parca ieri eram la revelion si faceam tot felul de poze weird si radeam ca nebunii, afumati serios din cauza alcoolului. Cum azi vara strangeam cu sarguinta marunti amandoi sa ne luam un pachet de Marlboro, care ulterior ramanea la mine. Cum dupa fiecare seara petrecuta afara mergeam pe acelasi drum catre casele noastre, ne opream langa el si ne bateam pula de diverse momente ale zilei. Cum am castigat 6 pahare la Ursus multumita unei beri primite de la el. Cum ne mai intalneam in scoala si mai postaleam o tigara, ne mai bubuiam niste pumni pe coridor sau cand imi tragea una peste ceafa cand chiar nu ma asteptam.

Acum cateva luni avusese un moment de sinceritate. El se mutase la noi in oras de vreo 4 ani, la inceputul liceului. Imi spunea ca ii de cacat toata faza, ca ii trebuise 2 ani pana ne-a cunoscut pe noi, cand totul mergea bine si iara trebuia sa plece. Si nici in State nu va fi prea roz. Un an sta in Baton Rouge la Louisiana State University dupa care iara schimba facultatea.

Restul ne tot amagim ca va reveni la anu' acasa in vacanta de vara. Dar probabil ca va lucra sa-si plateasca studiile. Dintre toti, mie imi pare cel mai rau. Il cunoscusem acum 3 ani, dar atunci tot il luam la misto si il consideram un ciudat(atunci avea freza ca si mine, huge shit :) ). Cand am intrat in liceu, un an nu prea ne-am vorbit. Tin minte cum printr-un prieten comun tot ajungeam la aceeasi masa da' nu ne vorbeam. Iar acuma imi pare rau.

We're all going to miss you dude. O sa te descurci tu. Tot timpul ai reusit sa te scoti. Ai avut tu momente mai grele, dar uite, le-ai trecut(ma rog, acuma si-a gasit si PCu tau sa se futa :)) ).

Mult noroc omule, si poate intr-o zi, o sa ne intalnim cu totii intr-un Starbucks prin Boston :)

No comments: