Thursday, August 03, 2006

Liber

Mwahahha, am scapat de acupunctura pana pe 21 august ca pleaca doctoru in Ungaria. Azi macar am avut numa vreo 11 ace si toate in genunchi, nu prin ureche cum am patit acum ceva timp.

Au revenit toti futzincuristii de prin calatorii, fiecare cu povesti 'n shit. But I had fun also.
Azi trebuia sa am parte de o plimbare revigoranta da' s-a fasait treaba so ... :<

Si inca o chestie ciudata. Am fost azi in baru unde imi petrec 25% din viata si am revazut oameni care credeam ca au murit. De exemplu, unu pe care in fiecare zi il altoiam la gradinita. Acuma ala ii cu un cap mai mare ca mine. Fosti colegi din 1-4 care nu ma mai recunosc deloc(deh) si tot felu.

Tot am zis ca-mi las paru mare 'n shit da' .. nu m-am tuns de 6 luni, is pe drumu cel bun dar cum am stat azi vreo 4 ore intr-un spatiu inchis si cum am fumat un pachet de Marlboro rosu, am observat ca imi intra fumu in par. Si acasa dupa ce am facut dus, nu stiam de unde tot vine un miros puternic de fum de tigara. Bag mana in par, miros .. EWWW ! WTF !? Acuma ce naiba fac, ma tund sau fumez mai putin ? :-?? (ca sa ma spal pe cap zilnic chiar n-am rabdare)

Gusturile mele muzicale incep sa se schimbe. Si nu-s chiar incantat. Indie rock seems more nice all of a sudden. Daca am ajuns sa ascult Le Tigre, care-i feminist indie rock :|
Ma plictisesc rapid acuma daca ascult Deftones. WTF !? Atreyu .. idem. Poison The Well .. idem. Ce dracu ma, o dau pe ciudatenii ? :(

No comments: