Friday, August 25, 2006

De ajuns

M-am saturat. Daca nici in baru' etern nu pot sa-mi trag sufletu si stau in liniste, atunci unde Stalingrad ? Se duce si dracu baru' pe ulei. Trista situatia, avand in vedere ca alternative nu exista. Democratia se pare ca ii prost inteleasa de anumite persoane. Sau bunul simt lipseste cu desavarsire ?

Ca in orice zi, am fost azi la eterna cafea. Prima oara in timpul zilei cand baru' era relativ gol, liniste, muzica buna, cafeaua excelenta and so on. Ce mai, o iesire numa buna de intarit moralul. Dupa care am dat o fuga pana acasa, bagat la ghiozdan haleala si m-am reintors in bar. Dar dom'le, ce fericire, grupul hipiotilor deja era acolo. Mi-am vazut de treaba, am poposit la canapea si am cerut o cafea. Ce a urmat se poate numi "cum-sa-iti-simti-creierul-dezmembrat-de-voci-cretine". Cum sa va explic..hmm. Sa luam exemplu un Boeing 747. Cu totii stim ce zgomot infernal face. Na, zgomotul ala dar intr-o versiune incredibil de subtire si care nu dispare. Ci persista. Om bun, am tacut din gura, tigara mi-a oferit un fragil refugiu in fata nebuniei. Scena s-a repetat de vreo 23 de ori toata seara(am numarat) pana am reusit sa-mi urnesc corpul vlaguit din iadul acela sonor. Inteleg ca e democratie. Faci ce vrea muschiu' tau fesier. Nici o problema. Dar in momentul in care deranjezi persoana de langa tine, este timpul sa te opresti. Inteleg ca te distrezi. Razi, te hlizesti ca un babuin, you're having fun. Dar atunci cand eu te aud de la parter cum urli ca un descreierat, si acel urlet "cica" ii ras..inseamna ca ai niscaiva probleme la bibilica. Cand nu intelegi cu frumosu' ca prezenta ta chiar nu este obligatorie la masa si totusi, tu te intorci si te dai in stamba, provoci stari de greata. Te pui pe o cutie de lemn, iti ridici curu' ala lenes de pe el si pica o scandura, ce faci ? Cei 7 ani de acasa te obliga sa pui scandura la loc. Dar nu, tu esti "punk-rock" si o lasi acolo. Iar daca cineva iti face observatii, faci pe suparatu'. Cand un grup de hipioti se aduna si incep sa urle ca din gura de sarpe, incepi sa-ti imaginezi ce ai face cu un AK-47 sau daca n-ai de unde sa faci rost de asa ceva, si o barda ii buna. Ce ma enerveaza cel mai mult e comportamentul de gradinita. Nici eu nu ma consider deosebit de matur, dar cand incepi sa te comporti ca si unu de la "sectia glumeti", te umpli de penibil. Nu esti "panc rac" si nici "COOLNESS" daca urli, dai din maini, razi intr-un mod obscen de tare sau ca te dai cu curu de pereti(ma rog, they call that dancing).

Dar cum o nenorocire nu vine niciodata singura, Dumnezeu a fost destul de dragut sa ne arate in cale si o chelnerita cu un IQ discutabil. Mai, inteleg ca esti nou-venita, dar asta nu-ti da nici un drept sa faci instructie cu noi. Eu cu restu' de potheads ne stim cu staffu' si tot timpul ne-am platit consumatia, n-am dat niciodata bir cu fugitii, ca nu ne cacam pe noi pentru 2-3 cafele si un pachet de tigari. Asa ca noi platim atunci cand plecam. Daca se schimba tura, platim cand ne aduce comanda. In schimb, vine azi General Eisenhower ca ea vrea sa platim in momentul in care aduce comanda. I-am spus ca noi platim sa sfarsit, ca n-o sa fugim si nici nu vom sari pe geam(asta ca o fina ironie, avand in vedere ca eram la etaj). Ea ca nu si nu, ca ea uita, ca ea vrea acuma. Pai explica-mi si mie atunci de ce dracu' te-ai facut chelnerita daca tu nu esti in stare sa-ti notezi comanda pe un carnetel, cum fac restul chelneritelor ?

Dar cu putin noroc, poate scapam de ea in curand. Antipatica 100%. Nu tu zambet, nu tu multumesc, nu tu "ciao", NIMIC. Voi evita tura ei de acuma inainte. Macar restu mai stau la o vorba cu tine.

ah, noobs ..

5 comments:

Anonymous said...

trebuie sa iti dau dreptate in legatura cu tot ce ai scris in post-ul asta... te inteleg...desi altii cred ca... acele urlete sunt nishte 'discutii normale intre 2 oameni normali'... succes sa scapi de Boeing :|
cat despre chelnerita...avem noi grija de ea :)

Anonymous said...

andrei,poate iti amintesti ca anumiti babuini aveau o pozitie relativ importanta pt viata ta mediocra . sa-ti amintesc :
chriss - cazarea pt nebuniile tale
ralu - iubirea vitii tale poate vrei niste citate
ai ajuns in stadiul in care declansezi mila mea si toate sentimentele mele de compatimire profunda . dar poate am niste greseli gramaticale si nu intelegi prea bine mesajul meu . sincere regrete si te anunt ca linistea ta va fi mai mult decat sacaita de babuinii tai preferati

Nabokov said...

de chriss n-am zis niciodata nimic, avand in vedere ca ii datorez multe. Ralu cioky ii nervoasa pe mine asa ca prea multe n-am de impartit cu ea.

Daca am ceva de impartit e cu ralu, pentru ca n-a putut sa inteleaga anumite chestii, ca nu poate vorbi normal desi am rugat-o in cel mai frumos mod posibil.

Viata mediocra ? Nici voi nu sunteti mai buni/bune. Daca va cacati pe voi pentru faptul ca nu-s de acord cu unele manifestari ale voastre..ce sa mai spun. Votati comunismul si interziceti exprimarea libera

Anonymous said...

pai nu mai ai nici o problema..cuz ralu sigur nu o sa mai vorbeasca nici frumos nici in alt fel asa ca ai scapat de orce perturbare.
si nu o putut intelege anumite chestii?..hm..oare de ce..hai sa ne gandim profund..ete na ca nu o fost asa de greu.
asa o sa`tzi fie in sfarsit bine.in your silence and solitude.have fun.

Anonymous said...

mda....ba nene ai nishte comentarii...grrr
Ralu (valabil pt amandoua) .. CHILL PPL! hab n-am ce-i cu voi..pe bune...calmati-va dracului o data ... vorbiti normal si gata ...nu va mai ironizati si nu va mai bateti la cap unii pe altii... pace.