Saturday, August 05, 2006

Idioti

Vorbisem zilele trecute cu mai multi prieteni sa facem "long night" in baru nostru preferat, ca deja uitasem cum ii(last time cand am facut asta am borat pe un geam si am adormit pe buda in baie :/). Ne-am strans cu totii si .. am stat. A disparut entuziasmul ala de acum un an, doi, cand ieseam in oras, stateam pana la 3-4 si veneam acasa trotilati. Pur si simplu am stat si ne-am mai luat la misto ocazional. Muzica a fost jalnica in mare parte(adica odata Depeche Mode dupa care 3 dumb house songs) so chefu s-a dus rapid. Avand in vedere ca locu ii mai mult pe rock 'n stuff, am ramas oarecum puzzled cand am vazut indivizi cu bluze "Williams" si ciocate ca intra, se uita urat in jur, si ocupa in mod inutil mese. Pana la urma am plecat ca deja fumam prea mult si am ramas si fara verzisori(alta data cand se intampla asta eliberam masa si stateam pe unde apucam ..).

Odata iesiti afara, am dat de Iad. Roz inca. Uitasem complet ca fusese ceva mega-concert(proabil Bamby or some shit), drept urmare locu era impanzit de idioti. Ne-am retras langa un parc si am inceput sa studiem zona. Roz, roz si iar ROZ. Cum pula sa fii baiat si sa porti tricouri mulate roz ? Da-o-n pizda de treaba. Inteleg ca esti obligat de anturaj sa fii trendy, da' chiar asa ? Pula lu Lolskaya de treaba. Legalizati executiile pe stadioane. Pana mea, cat de incuiat trebuie sa fii ca sa te legi de unu ca are portofel cu lant(cum a patit un prieten) ?

Oare daca ramanea Ceausescu la putere, mai aveam explozia asta de cretini ? Sau daca toti manelarii erau impuscati la inceputurile carierei ? Sa auzi discutii de gen: daca nu-mi vine femeia, o bat de ii sare mucu-n gura, sa moara mama ! Ramai interzis. Sau: manele este favoriteeeeee !!!!111unuunshpee

Macar raperii isi vad de treaba lor most of the time, pe cand cocalarii astia asteapta orice motiv de scandal. Ce dracu ma, aveti hemoroizi ? Cei 7 ani de acasa va spune ceva ? Guess not. Eu nu-i inteleg. Sincer. Chiar asa greu ii sa te comporti ca un om normal ? E atata de "co0o0o0ol" sa fii agresiv pana si cu cosurile de gunoi ?

Men, at my signal, FIRE !

No comments: