Wednesday, August 16, 2006

Chix

Dragi prieteni, chix ! Acesta este cuvantul zilei. De un timp incoace, toate mi-au mers pe dos, in cele mai neasteptate moduri and so on. Daca pe rand am dat faliment in viata personala, a urmat si marele plan de upgrade(adica sa-mi schimb mobilu si sa-mi cumpar un HDD + ceva RAMi) dar mai ales, o mica aventura in afara orasului. De curand s-a ivit ocazia de a face o mini-excursie prin Timisoara, cu scopu' de a mai cauta cate ceva. Bun, toata lumea fericita, de ce nu ? Pana la urma s-a fasait si asta. Exagerez putin, dar incepe sa se fasaie. Prea multe semne de intrebare, parerea mea. Sincer sper sa iasa treaba, ca meritam cu totii o mica evadare.

In rest, dezgustul meu fata de mai multe persoane. Unele care chiar au insemnat ceva pentru mine la un anumit punct. Dar asa e cand esti naiv. Crezi orbeste si iti iei un sut sanatos in coaie. Imi plac totusi promisiunile. Cu cata usurinta pot fi rostite, si cu ce usurinta pot fi uitate. Sa luam un exemplu: "da' normal ca totul va fi bine", "cum sa nu, totul va fi normal" etc. Si in final, rezulta un mare cacat. D'ala ascuns sub pres ce incepe sa puta intr-un mod oribil dupa un timp.

Asta e marele meu defect. Pot categorisi usor oameni. Deseori dau gres. Pe aia care chiar ar trebui sa-i detectez din start, nu reusesc. Ma atasez de ei, si imi ard pielea laterz on. Sa auzi replici de genul "ma distra cum te-ai enervat" numa senzatii placute nu-ti produc.

Mai am multe de invatat.

1 comment:

Anonymous said...

:|
nasoala treaba
dar iti promit ca la timisoara mergem si daca asta inseamna sa fugim de acasa!