Friday, August 18, 2006

Huh ?

Baru' nostru etern rareori ne ofera surprize. Dar azi a fost cazul sa asistam la una. Eram cu cookie la obisnuita cafea si asta facea antrenamente cu mine sa devin portar la hochei(avem ceva minge cu care tot arunca si trebuia sa le prind..faza era ca dadea ca un ticnit la un moment dat). Cum tot merem zilnic pe acolo, deja stim tot staffu, cunoastem turele and so on. O aparitie noua a ridicat niscaiva semne de intrebare. O blonda, incredibil de buna(adica face, body, butt), spala ceva vase la bar. M-am mirat, avand in vedere ca mai rar tipe la bar si in plus, o mai vazusem dar statea de vorba cu niste tipe. In fine, eu cu cookie ne vedeam de treaba noastra la canapele pana vedem ca urca respectiva blonda. Cookie tot zicea "daca ar veni la noi" si facea mutre. Ne mai aruncam noi mingiuca aia pana vad ca ea chiar venea spre noi. Dialog:

ea: (s-a aplecat asupra mesei => decolteu generos) a curatat cineva masa ?
noi hipnotizati: aaa .. ummm .. aa .. nu
ea: na las' ca vin eu sa o curat

Pleaca. Ne-am spart de ras, avand in vedere ca era prima oara cand s-a intamplat asa ceva. Am reluat antrenamentu pana sa vedem ca iara vine la noi. Dialog:

ea: (stergand masa) si voi ce faceti ?
noi mirati: pai .. stateam
ea: cu ce va jucati ?
eu(incercand sa fac pe istetu): cu mingea magica
ea: daaaaaa ? na hai ca vin si eu cu cineva sa ne jucam

Pleaca. Iara am inceput sa radem ca istericii pana am ramas fara aer. Ne-am calmat, am aprins o tigara si am inceput sa dezbatem mica intamplare. Ca sa vedem ca vine a 3-a oara(cookie se abtinea sa nu rada iara). Dialog:

ea: uite ca am veeniiiiiiiit
(intre timp o tipa la scari se uita puzzled la toata scena)
ea: hai si tu sa te joci(tipa de la scari a plecat in momentu ala :) )
noi: si tu lucrezi aici ?
ea: nuuuu, numa in vizita

Au urmat cateva replici ciudate dupa care un moment absolut delicios pentru ochiu meu. Ea tot dadea cu mingea tare in cookie, asta facea eforturi sa se traga. Pana la urma am zis sa-i pasez si ei, ca deh, sa nu fiu porc. De mentionat ca era in fusta scurta. Arunc cu mingea spre ea, ea ridica picioru si se apleaca. Am vazut si decolteu in toata splendoarea lui si "zona" in the same time. Reactie ei ? "Uuuups". Pana la urma a plecat si nu s-a mai intors. Eu cu cookie nici n-am mai avut puterea sa radem. Cea mai ciudata faza of all-time.

Cookie, maine stam jos la bar, poate vine iara :D

No comments: