Tuesday, July 25, 2006

Primele randuri



Intr-un mod oarecum bizar, am ajuns si eu sa am un blog. Cochetam cu ideea de cel putin un an dar mai multi factori m-au impiedicat sa ma apuc si eu de unu. Am urmarit o groaza de bloguri sa vad ce si cum si sper sa ma descurc si eu oarecum onorabil. Dar asta va ramane de vazut.

In fine, sa ne cunosteam, ey ? Un cetatean al Romaniei, denumit Andi(Andy, cum vreti), adolescent cu o doza cel putin imens de mare de sarcasm, ironie, rautate. Nu excelez intr-un domeniu anume, numa accidentari(oase rupte, dislocate, luxatii, tot tacamu, nu alta). Am o pasiune ascunsa pentru chestii melancolice, mellow shit. Ascult rock, la filme ma uit mai rar, dar incerc sa prind toate filmele lu' Adam Sandler(genial individu, desi ii umor american >_<). O fire calma, neobisnuit de calma chiar(am fost acuzat ca is exagerat de calm) si tin opinii/frustrari in mine. Tipic.

Ce fac eu in general ? Ca orice dude. Ies in oras, ma intalnesc cu prietenii, beau o bere/cafea, fumez ca marfaru', ma complic de unu singur cu lucruri nasoale, mai slabesc 3 kg cand intru in contact cu soarele. As vrea mult mai multe, da' na, daca nu "ieste posibilitate", ce sa-i faci ?

Hmm, sa vedem acuma cine va citi toata chestia asta

PS: Imi place poza aia.

2 comments:

puttycat said...

Io citii :) Poza e facuta de tine?

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested