Thursday, July 27, 2006

A Walk To Remember

Si a venit ziua in care mi-am miscat degetele puturoasa sa dau cateva click-uri sa vad si eu acest film. Mi-a fost recomandat acum mult timp, in vremuri mai bune de catre o persoana. Desigur, am tot zis ca-l iau si tot n-am facut acest lucru. Dar l-am luat azi-noapte.

Ce pot sa spun..daca treci printr-o perioada fasta a vietii, slabe sanse sa ramai impresionat. Dar in alte cazuri, da in tine. Urat. O drama care te face sa te gandesti la intrebarea "oare totusi ce-i mai important pentru mine?". Un film care arata ca oamenii se pot schimba de la un anumit punct, cu ajutorul potrivit, sau cu motivatia pe care ei nu a suspectat-o vreodata. Adevarul e ca I'm a sucker la genu asta de filme, dar mi-a placut. N-o sa povestesc nimic din el ca altfel devin spoiler, and we don't want that, now do we ?

Am ramas cu oarecare sentimente mixte dupa film, care probabil ca vor persista un timp. Multe nu inteleg dar asta nu ma impiedica sa cred totusi ca intr-o zi o sa inteleg mult mai multe si voi reusi sa "think outside the box". Si, de ce nu, sa imi fauresc singur zile mai bune. Dar pentru toate astea, un element lipseste. Care niciodata nu-l voi avea. E neplacut, dar o singura calitate am si eu. Resemnarea.

PS: va recomand sa va luati MP3-playeru/mobilu/CD-playeru si sa mergeti in parc intr-o zi insorita, si sa ascultati Yeah Yeah Yeahs - Turn Into, Yeah Yeah Yeahs - Cheated Hearts, Robbie Williams - She's the One si nu in ultimul rand, Radiohead - Creep. It helps.

1 comment:

Anonymous said...

uah.cam overrated filmu asta.nu cre ca gandesc obiectiv.mandy moore imi provoaca tot timpul regurgitari.varianta oldie a filmului(love story)e mult mai buna.also check out "before sunrise".