Monday, July 31, 2006

vizite

La o cafeluta matinala, am vazut ca erau ziare din partea casei puse pe bar. Cum eram singur si ma durea genunchiu dupa acupunctura, am luat si eu unul sa vad ce se mai intampla prin tara si nu numai. Un amplu articol despre vizita capitanului-sef, Basescu, in State. N-a trecut mult timp si deja ma prapadeam de ras. Cica SUA vrea orfanii Romaniei. Congresul american a zis ceva de genu: "facem orice sa putem lua orfani de la voi din tara, va lasam cetatenii sa vina si fara vize DAR daca nu faceti asta, ne suparam si stricam prietenia". Mai exact "va futem in cur orfanii si nu mai aveti nevoie de vize, sau va futem tara in cur si atunci va fi trist". Asa de mult vor pedofilii aia carne proaspata ca au trimis o muiere sa discute cu Bashica. El a ridicat din umeri. Si in definitiv, asta e politica Romaniei. Ridica din umeri.

USA: Trimiteti trupe in Liban, ii futem, ne-am saturat !
Romania: *ridica din umeri*

Iar Basescu spune acasa: Nu trimitem trupe ! (adica pana nu te suna Bush)
Mare tam-tam cu vizita asta, ca relatiile dintre SUA si Romania au ajuns la nu-stiu-ce maturitate incredibila, ca vom avea .. CACAT. Asta vom avea. Daca Bush nici nu stie cu cine vorbeste, atunci despre ce relatia pulii putem vorbi ? Ei nici nu stiu unde suntem pe harta. Tot ce stiu e: in Balcani. Care proabil in conceptia lor e o insula.

Basescu totusi n-a ratat ocazia sa mai ofere niste replici cel putin ciudate. Spectacol aviatic, declaratie Basescu: in marina, viteza e mai mica dar la adancime mai mare. O RLY ?

But enough of that stuff. Cum toata lumea e plecata la munte/Bucuresti, am ramas relativ singur din cauza genunchiului(fgm, will never forgive you). Dar o plimbarica neasteptata mi-a ridicat moralu si in plus, m-am distrat si eu putin. Sper ca si persoana respectiva.

Ah, acupunctura si maine :/

1 comment:

puttycat said...

Cum e acupunctura? Am auzit ca doare ca naiba :|