Wednesday, July 26, 2006

Zacusca de zi

Si uite asa s-a mai dus o zi pe pluta. Am fost tarat pana la un minunat cabinet de acupunctura. Cica ajuta. Tot am auzit cum a ajutat "n" sportivi sa-si revina si alte minunatii. Pana la urma am zis "bine" si am fost dus la cabinet. Locul cu pricina arata frumos, pus la punct, aer conditionat, plus doctoru' mare prieten cu taica-miu. Am asteptat putin si am fost trimis intr-o camera unde trebuia sa-mi implanteze acele iadului in genunchi. In momentul in care am pus piciorul in incapere, am crezut ca lesin. Nu de durere. De duhoarea din camera. Oameni cu ace in fata, cur si buci, care mai si puteau a bashini/cacat/transpiratie in acelasi timp. In fine, dupa vreo 2-3 minute m-am obisnuit cu "parfumu" si au venit si acele mele. Vreo 5-6 la numar care aratau de-a dreptul oribile intr-un genunchi umflat(am o mica fobie de ace). A trecut un timp, le-a scos si am primit si un tratament de urmat acasa. Cel putin curios. Intr-o seara sa stau cu varza pe genunchi, in alta sa pun o carpa imbibata in spirt, lapte si vin. Bizar.. :/

In other news, mare meci azi. Steaua contra descultii din Slovenia. Un meci bun de adormit cu mancarea in gura. Ce poti spune despre o echipa cand marele MVP e unu de 36 de ani ? Meci pe masura. Lent, pase rapide ca un batran pe caldura, jucatori plictisiti. 2 goluri total plictisitoare si un Nesu care a aratat din nou ca mai bine se apuca de scrima sau balet in loc de fotbal. Habar n-am cat s-a terminat, dar sper ca la Bucuresti sa fie un scor gen 5-0, macar de spectacol. Oricum, originali fani aveau slovenii. Nume razboinice(gen Afghanistan Soldiers, Terrors si mai stiu eu ce) si intr-un numar de 200. Iar stadionul..fara se exagerez, FC Bihor are un stadion de 15.000 de locuri si sunt in Divizia B(sau Liga II cum ii spune mai nou), iar campionii Sloveniei au unul cu o capacitate intre 2500-3000. Trist.

As dori sa blestem putin canicula si taximetristii care trag vanturi cand tu stai pe bancheta din spate.

No comments: