Tuesday, July 25, 2006

o idee buna

Avand in vedere ca in ultimu timp am avut parte numa de chestii destul de nasoale(lucrat 18 ore pe zi intr-un loc unde se bagau manele non-stop, esec in personal life, probleme de sanatate), am ajuns sa fiu putin static. Putin mai mult. De fapt, chiar extrem de mult. Am ajuns sa stau ca o soseta murdara pe scaun la PC si .. pur si simplu sa stau. No net surfin', gaming..NOTHING.

Sa imi vina idei(OMG OMG, kewl shit) care dupa 40-45 de secunde sa se evapore in mod subit. Si eu sa raman cu vaga impresie ca undeva ceva nu-i bine. Am devenit oarecum indiferent dupa cate am patit, cred ca incep sa sufar de "miserupism"(o atitudine deloc fericita).

As schimba multe la mine. Mi-as dori sa fiu la fel de vesel ca acum 3-4 luni, sa nu mai simt orice esec ca un robinet luat in dinti din plin. Sa ma pun in miscare, ce dracu. Ca tot stau cu depresia asta in brate de 'spe mii de zile.

In fine, am gasit un sfat destul de interesant de pe un alt blog:
toti suntem asa frate. pe bune.

In seara asta asculta niste blues, bea o sticla de vin si culca-te si dormi vreo 12 ore, maine du-te la o plimbare lunga prin parc si mai dormi iar pe saturate si ai sa vezi ca o sa-ti treaca.

I just might do that. O sa plec la munte cu niste prieteni apropiati(sau prietene, heh-heh) si o sa stau sub claru lunii cu o sticla ieftina de vin(eh acuma, nici prea ieftina) si o sa-mi dau drumu la tot ce am tinut in mine. Si daca nici asta nu merge, imi bag banii la CEC si ma culc beat.

1 comment:

Anonymous said...

Foarte buna ideea cu vinul. Dar nu prea functioneaza(iti spun din proprie experienta). Asa ca mai bine incerci sa spui tot, tuturor.. Sa te descarci o data pentru totdeauna. Poate asta e solutia. Daca nici asta nu functioneaza.. chinuie-te in continuare..

Daca stam bine sa ne gandim.. poate in viata vom avea obstacole mult mai mari si vom pati lucruri mult mai dureroase, asa ca incearca, ca toata lumea, sa treci peste ele cat mai repede posibil. Pana nu te mananca de viu. Ai grija de tine si de ficatul tau.