Thursday, July 27, 2006

Urmarea

Dupa nenorocitu ala de film, am iesit si eu la o gura de aer(cafea, ma rog), ca nu se mai putea ! Interesanta idee. A venit varul unui prieten, ne-a dus cu masina sa jucam o bila(sa asculti 30 seconds to mars intr-un Land Rover .. ahhh), drum care mi-a provocat atat o durere sanatoasa la genunchi cat si o niste sperieti(trecut pe rosu, curbe mai ceva ca la World Rally Championship). Am avut ocazia sa revad prostia dusa la maxim, nehaliti la KFC and so on.

O concluzie pot sa trag. Orice fac, iara dau de taximetristi(am fost claxonati sanatos de un nene politicos la volanul unui Logan, noua masina standard). Si sa mai mearga in cacat si caldura asta, ca devine enervant sa ma simt ca un burete.

PS: am pus la link "ciorba". Ala e blogu mare impreuna cu niste prieteni. Visit it :)

No comments: